BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 17 Mac 2011

rindunya kat awak

*abang sayangku*

ayang sayangkan abang

awin nasrik b. rosman*

Aku memuji Allah untuk menghantar kau cintaku
engkau menjumpai ku rumah dan belayar dengan ku
Dan aku masih sini dengan mu
Sekarang biarkan aku memberitahu mu
engkau membuka hatiku
Saya selalu berfikir cinta itu salah
Tapi semuanya berubah ketika kamu datang

Dan ada beberapa kata yang ingin aku katakan

Selama sisa hidup ku
aku ingin bersamamu
aku ingin selalu di sisi mu jujur ​​dan benar
Hingga akhir waktu ku
aku akan mencintai mu .dan selalu cintakanmu
Selama sisa hidup ku
Melalui hari dan malam
aku sungguh bersyukur kepada Allah untuk membuka mata saya
Sekarang dan selamanya Aku ... aku `akan berada di sana untuk mu

Aku tahu bahawa jauh dalam hatiku
Aku merasa sangat diberkati ketika aku teringat padamu
Dan saya meminta Allah untuk memberkati semua yang kita lakukan
engkau kembalilah suamiku dan teman ku dan kekuatan ku
Dan aku berdoa kita `kembali bersama-sama abadi
Sekarang aku menemukan diri ku begitu kuat
Semuanya berubah ketika engkau datang

Dan ada beberapa kata yang ingin ku katakan

Aku tahu bahawa jauh di dalam hatiku, sekarang bahawa kamu akan`kembali di sini
Infront aku sangat merasakan cinta
Dan aku tidak ragu
Dan aku menyanyi dengan yakin bahawa "AKU MENCINTAIMU SELAMANYA"


Aku tahu bahawa jauh dalam hatiku ..


engkau juga mencintaiku, sayang abang...

0 kata-kata hikmah: